Witamy w naszym sklepie Zaloguj sie lub Zarejestruj się

Koszty dostawy

Wybór sposobu przesyłki zamówienia dokonywany jest przy składaniu zamówienia przez klienta. Koszty dostawy doliczane są do wartości zamówienia koszyka w zależności od wagi zamówionych produktów i rodzaju firmy spedycyjnej.

Korzystamy z 4 firm spedycyjnych.

Przesyłka kurierska FedEx
Kurierzy FedEx dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w formie door to door pod wskazany w zamówieniu adres. Gwarantowany czas doręczenia przesyłki to 1 dzień roboczy. W razie nieobecności odbiorcy w dniu doręczenia kurier FedEx podejmuje ponowną próbę dostarczenie przesyłki następnego dnia. W razie nieudanej próby doręczenia następnego dnia, przesyłka jest awizowana. Przesyłkę można odebrać do 5 dni w oddziale firmy FedEx. Po nieodebraniu przesyłki w tym czasie, wraca ona do nadawcy.

Przesyłka kurierska DHL
Kurierzy DHL dostarczają przesyłki paletowe od poniedziałku do piątku w formie burta-burta pod wskazany w zamówieniu adres. Oznacza to, że kurier nie ma obowiązku wnosić przesyłek do pomieszczeń. Gwarantowany czas doręczenia przesyłki to 1 dzień roboczy. W razie nieobecności odbiorcy w dniu doręczenia kurier DHL podejmuje ponowną próbę dostarczenie przesyłki następnego dnia. W razie nieudanej próby doręczenia następnego dnia, przesyłka jest awizowana. Przesyłkę można odebrać do 5 dni w oddziale firmy DHL. Po nieodebraniu przesyłki w tym czasie, wraca ona do nadawcy.

Poczta Polska - KURIER48
Przesyłki pocztowe doręczane są od poniedziałku do piątku w formie door to door pod wskazany w zamówieniu adres. Gwarantowany czas doręczenia to 2 dni robocze. W razie nieobecności odbiorcy w dniu doręczenia, przesyłka jest awizowana. Awizowane przesyłki można odebrać w ciągu 7 dni roboczych w Urzędzie Pocztowym. Jeżeli w tym okresie przesyłka nie zostanie odebrana kurier podejmuje ponowną próbę doręczenia przesyłki. Jeśli próba ta jest nieskuteczna przesyłka jest ponownie awizowana. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana przez 7 dni paczka wraca do nadawcy.

Paczkomaty InPost
Firma InPost wykorzystuje paczkomaty z których przesyłkę należy odebrać osobiście. Paczka jest dostępna przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Gdy przesyłka nie zostanie podjęta w tym czasie, wraca do nadawcy. Więcej informacji na temat paczkomatów znajduje się na stronie paczkomaty.pl

Informacje dotyczące czasu dostawy poszczególnych firm spedycyjnych znajdują się na stronie elmuz.com.pl/czas dostawy

Wysyłamy przesyłki za granicę. Korzystamy z firm spedycyjnych FedEx, DPD, GLS, RUBEN. Koszt dostawy zamówienia uzależniony jest od miejsca doręczenia, wagi i gabarytów przesyłki i ustalany jest indywidualnie.

Poniżej znajduje się cennik krajowych usług spedycyjnych:

 
Waga paczkiKurier FedExKURIER48*Paczkomaty InPost**
  płatne przelewem płatne przy odbiorze płatne przelewem płatne przy odbiorze płatne przelewem płatne przy odbiorze
0,1 - 31 kg 15,00 zł 17,00 zł 13,00 zł 15,00 zł 10,00 zł +1,6%
 TRANSPORT GŁOŚNIKÓW GRATIS Przy zamówieniach
powyżej 500,00 zł
Przy zamówieniach
powyżej 500,00 zł
Przy zamówieniach
powyżej 300,00 zł
         
  Kurier DHL - paleta - - - -
31 - 200 kg 145,00 zł*** 175,00 zł*** - - - -


* Przesyłki pocztowe nie mogą przekraczać wymiarów 60 x 50 x 40 cm. Jeżeli paczka przekracza określony wymiar zostanie wysłana kurierem FedEx, co wiąże się z poniesieniem dodaktowych kosztów (według cennika).

** Przesyłki paczkomatowe InPost nie mogą przekraczać wymiarów 19 x 38 x 64 cm. Jeżeli paczka przekracza określony wymiar zostanie wysłana kurierem FedEx, co wiąże się z poniesieniem dodaktowych kosztów (według cennika).

*** Do przesyłek przewyższających standardowy wymiar palet (120 x 80 cm w podstawie) doliczane są dodatkowe koszty w wysokości 100,00 zł. Przesyłki palet niestandardowych są gratis przy zakupach powyżej 5 000,00 zł.

Korzystając z szybkich płatności PAYU, PayPal, DotPay nie doliczane są dodatkowe koszty za obsługę płatności.

Przesyłki kurierskie rozwożone są w godzinach 9:00 - 17:00. Prosimy o podawanie takiego adresu dostawy aby możliwe było skuteczne dostarczenie przesyłki.

Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona wówczas prosimy o spisanie protokołu szkody który jest podstawą do reklamacji i zwrotu kosztów z tytułu nienależytego wykonania usługi przez firmę spedycyjną.